شب تولد من(میدونم کسی نمیخونه پس الکی نظر ندین)


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,
شب تولد من(میدونم کسی نمیخونه پس الکی نظر ندین)

اینو گذاشتم این شب ها یادم نره که چی بهم گذشته اُه ه ه چقدر این فضا سرده...

امشب ساعت2من به دنیا میام البته به دنیا اُمدم الان با این که خیلی چیزای گذشتم سیاه شدن اما زندگی برام قشنگ تر شده شاید الان یه جنون توی زندگیمه که هرشب وهر روز سراغم میاد خیلی عذاب آورباشه ولی قبلانا اینم نبود فقط سکوت بود

ارزوهام عوض شدن خودم کلا عوض شدم اشک زیاد میریزم .عاشق شدم اونم یه عشق یک طرفه که حاضر شدم دینمم واسش عوض کنم شاید بعضیا فکر کنن ایمونم کم بود ولی اون به خاطر روشن فکریم بود.خلاصه خیلی بی ارزش شدم براش واسش مهم نیستم سرش شلوغه براش مهم نیست که یک بار خودکشی کردم همه وهمه بازم قشنگه که من وقتی بهش فکرمی کنم اشک تو چشام جمع میشه که انگاری می خوان بگن دوست دارم تک ستاره ی من تو شب تولد من .تو اولین کسی بودی که بهم تبریک گفتی در صورتی که دوست داشتم این رفتارای دلسوزانت دیگه تموم بشه ... خیلی دلگیرم دلم پره شاید اینارو مینویسم خاطره بشن واسه روزای پیری ولی این شبا شبای جون دادنمه کاش هیچ نقطه ا ی تو زندگیم به این شکل ،بازم رو زنگیم نیاد

آه نمی خوام حرف منفی بزنم که یه روزی از گفتنش پشیمون بشم ولی عشق من اصلا خوب نیست، اصلا....







نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت0:45---18 آبان 1391
سلام نمیدونم میتونم حالتو بفهمم یا نه اخه منم یکیو دوسداشتم ولی باهام بد شد ومن کم کم خسته!!!!!ااون میگه دوسم داره و حالا من خسته!!!!


البته بگم هنوز دوسش دارم ولی میترسم.......
پاسخ: چی بگم از عاشقی؟ شاید این روزا عاشقی یه اشتباهه


bahar
ساعت0:43---18 آبان 1391
سلام نمیدونم میتونم حالتو بفهمم یا نه اخه منم یکیو دوسداشتم ولی باهام بد شد ومن کم کم خسته!!!!!ااون میگه دوسم داره و حالا من خسته!!!!
البته بگم هنوز دوسش دارم ولی میترسم.......


farnaz
ساعت20:02---16 آبان 1391
سلام مهیار جان
ی مدت نبودم
تولدت مباااااااااااااااااااااااااارک (با اینکه چند روز گذشته)
واست بهترینا رو آرزو میکنم


kataun
ساعت14:53---16 آبان 1391
عزیزم ناراحت نباش
از خدا میخوام مثه روزای کودکیت لبخند رو لبت نقش ببنده
تولدت مبارک


پرنسس
ساعت11:18---16 آبان 1391
سلام اقا مهیار.اتفاقا خوندم.چرا میگین کسی نمیخونه؟

امیدوارم همه ی روزات شیرین بشه.تولدت با تاخیر مبارک...

به منم سر بزن.
پاسخ:ازتون ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, | 22:2 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy